Üyelik Sözleşmesi
SHENDA
1. Sorumluluklar
1.a
Firma, fiyatlar ve sunulan ürün ve hizmetler üzerinde değişiklik yapma hakkını her zaman saklı tutar.
1.b
Firma, üyenin sözleşme konusu hizmetlerden, teknik arızalar dışında yararlandırılacağını kabul ve taahhüt eder.
1.c
Kullanıcı, sitenin kullanımında tersine mühendislik yapmayacağını ya da bunların kaynak kodunu bulmak veya elde etmek amacına yönelik herhangi bir başka işlemde bulunmayacağını, aksi halde ve 3. Kişiler nezdinde doğacak zararlardan sorumlu olacağını kabul eder.
1.d
Kullanıcı, site içindeki faaliyetlerinde genel ahlaka, adaba ve kanunlara aykırı davranmayacağını kabul eder. Aksi halde doğacak zararlardan kullanıcı sorumludur ve Site yönetimi, bu tür hesapları askıya alma, kapatma ve gerekli durumlarda yasal süreç başlatma hakkını saklı tutar.
1.e
Sitenin üyelerinin birbirleri veya üçüncü şahıslarla olan ilişkileri tamamen kendi sorumluluklarındadır.
2. Fikri Mülkiyet Hakları
2.1
Site’de yer alan tüm fikri mülkiyet hakları site işleteni ve sahibi firmaya aittir ve ulusal ve uluslararası hukukun koruması altındadır. Site ziyaret edilmesi bu haklar üzerinde kullanıcıya herhangi bir hak tanımaz.
2.2
Site’deki içerik izinsiz çoğaltılamaz, kopyalanamaz, dağıtılamaz veya başka bir internet sitesinde kullanılamaz.
3. Gizli Bilgi
3.1
Firma, kullanıcıların kişisel bilgilerini üçüncü şahıslarla paylaşmayacaktır. Bu bilgiler; kullanıcı adı, adresi, e-posta ve telefon numarası gibi bilgileri içermektedir.
3.2
Kullanıcı, tanıtım ve pazarlama amacıyla iletişim bilgilerini firmanın iştirakleriyle paylaşabileceğini kabul eder.
3.3
Resmi makamlarca usulüne uygun olarak talep edilmesi halinde, Firma kullanıcıya ait bilgileri resmi makamlara açıklayabilir.
4. Garanti Vermeme
Firma, sağladığı hizmetlerde hiçbir garanti sunmamaktadır. Sunulan hizmetler “olduğu gibi” sağlanmaktadır.
5. Kayıt ve Güvenlik
Kullanıcı, doğru ve eksiksiz kayıt bilgilerini vermekle yükümlüdür. Şifre ve hesap güvenliği kullanıcıya aittir. Kullanıcı, şifresini korumakla yükümlüdür; aksi halde doğacak zararlardan sorumlu tutulamaz.
6. Mücbir Sebep
Mücbir sebep durumları (tabii afetler, grevler, savaş, salgın vb.) sırasında, tarafların yükümlülükleri askıya alınır.
7. Sözleşmenin Bütünlüğü ve Uygulanabilirlik
Bu sözleşmenin herhangi bir maddesi geçersiz hale gelirse, geri kalan maddeler geçerliliğini korur.
8. Sözleşmede Yapılacak Değişiklikler
Firma, dilediği zaman bu sözleşme hükümlerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir. Değişiklikler yayınlandığı tarihte geçerlilik kazanır.
9. Tebligat
Taraflara yapılacak her türlü bildirim, tarafların belirttiği e-posta adreslerine yapılacaktır.
10. Delil Sözleşmesi
Taraflar arasında çıkacak uyuşmazlıklarda, firma defter ve bilgisayar kayıtları delil niteliğindedir.
11. Uyuşmazlıkların Çözümü
İşbu Sözleşme’den doğacak her türlü uyuşmazlığın çözümünde ANTALYA Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
İptal / İade İşlemleri
SHENDA
TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI
Ürün İade:
Alıcı tacir ise 8, tüketici ise 14 gün olmak üzere; malı teslim aldıktan sonra belirtilen sürede sevk edildiği şekil, şart, nitelik ve pakette olmak ön şartıyla herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. 385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için alıcının mal ile birlikte teslim edilen satıcıya ait 2 adet faturanın alt kısmındaki iade bölümlerini eksiksiz ve doğru şekilde doldurduktan sonra imzalayarak bir nüshasını ürün ile birlikte satıcıya göndermesi diğer nüshasını da uhdesinde tutması gerekmektedir. Cayma hakkı süresi alıcıya malın teslim edildiği günden itibaren başlar. İade edilen ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli alıcı tarafından karşılanmalıdır.Alıcının istekleri ve/veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar için cayma hakkı söz konusu değildir.
Alıcının cayma hakkını kullanması halinde satıcı, cayma bildirimini içeren faturanın ürünle birlikte kendisine ulaşmasından itibaren en geç on gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve varsa tüketiciyi borç altına sokan her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf yüklemeden iade edecektir.
Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır.
Sehven alınan üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün alıcıya teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi durumunda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
Ürün iadesi için, durum öncelikli olarak müşteri hizmetlerine iletilmelidir.
Ürünün iade olarak gönderilme bilgisi, satıcı tarafından müşteriye iletilir. Bu görüşmeden sonra ürün iade ile ilgili bilgileri içeren fatura ile birlikte alıcı adresine teslimatı yapan Kargo şirketi kanalıyla satıcıya ulaştırmalıdır.
İade ve değişim işlemlerinde anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi UPS Kargo ile "Karşı Ödemeli” olarak gönderebilirsiniz. UPS Kargo şirketi haricinde gelen "Karşı Ödemeli” gönderilerde, gönderim ücreti tarafınızdan ödenmektedir.
İade gönderilerinizde iade kargo kodu olarak mutlaka W4288R numarasını giriniz. Bu sayede kargonuz hızlıca ve sorunsuz olarak elimize ulaşacaktır.
Satıcıya ulaşan iade ürün iş bu sözleşmede belirtilen koşulları sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir, geri ödemesi de alıcı kredi kartına/hesabına yapılır. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz. Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.
Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü şu şekilde uygulanacaktır: Alıcı ürünü kaç taksit ile satın alma talebini iletmiş ise, Banka alıcıya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Satıcı,bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların alıcının kredi kartına iadesi durumunda konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları,yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır.
Alıcının satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1(bir) iade yansıyacak ve alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda satıcı, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği alıcıya nakit para ile ödeme yapamaz.
Üye işyeri yani satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, üye işyeri yani satıcı ilgili tutarı Bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda detayları belirtilen prosedür gereğince alıcıya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, alıcının Bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.